tirsdag 20. desember 2011

LONG TIME NO SEEN






Hei,
håper dere har det bra!


Det har vært stille her noen dager men nå er jeg tilbake. 
Jeg er jo ganske så ny her i blogg verdenen (det finnes jo så himla mange fine og inspirerende blogger der ute) og det tar litt tid å finne ut av hvordan man vil at ens blogg skal se ut og hvordan inleggene skal være. Så nå har jeg forandret litt og håper at dette er begynnelsen på noe bra..

(Glassklokke og julepynt fra Day) 

Jeg blir så glad for de hyggelige kommentarene dere legger igjen!


Tusen takk for at dere kikker inn!


2 kommentarer:

  1. Så fin bloggen din har blitt, morsomt med litt endringer! Jeg er selv rimelig fersk i bloggverden og det er ikke lenge siden jeg satt å gjorde noen små justeringer. Litt etter litt føler jeg at ting faller på plass ;-)

    Nydelig bilde, jeg liker de stripete julekulene veldig ;-)

    Ønsker deg masse lykke til videre med bloggen, jeg har lagt deg til i bloggrollen min så jeg enkelt kan følge med deg og bloggen. Liker meg godt her inne hos deg.

    Nyt dagene før julen ringes inn, håper du er godt i rute.

    Klæm Vibeke

    SvarSlett
  2. Utrolig fine julekuler. Hvor er de kjøpt ? Morsomme med forskjellige print og med striper :) sånne ønsker jeg meg også. Utrolig koselig blogg du har også :)

    klem Mari

    SvarSlett