mandag 21. november 2011

TINE K








I dag byr jeg på fantastiske bilder fra Tine K's vakre hjem som søte Line har tatt.
 Jeg gleder meg virkelig til å pynte her hjemme i år og kom i riktig god julestemning når jeg så disse bildene ( nå mangler bare hvit snø ).


Så utrolig pent og helt i min smak! 


Tine K er dessuten en favo innenfor hjemme innredning og et sort/hvitt stripete teppe fra samme merke står høyt opp på ønskelisten til jul.





 Naturlig stilleben, forresten såå fint å pynte med gran kvister




 Har alltid drømt om en stor vase med ferske blomster på et rundt bord i entréen, 
eller som her vakre hyacinter med vakre facet glass.




 Deilig hvitt!! Jeg har lenge lett etter noe å henge over sofaen og vil helst ikke ha bilder, elsket disse speilene...




 Fine små juletrær i sølv. Kanskje man skal klikke hjem et tre? 




 Jeg blir alltid så imponert over vakre bilde komposisjoner og elsker når man virkelig fanger et vakkert miljø som her.




 Sort, hvitt og sølv, så fint, så fint..




 Disse stjernene burde man faktisk kunne lage selv!





 

2 kommentarer:

  1. Hærlig inspirasjon, utrolig flott hjem! Jeg elsker Tine K sin stil og produkter, det kommer bare mer og mer Tine K i hjemmet her ;-)

    Stjernen lager man lett selv, jeg har laget en slik av lerkegrener, er så heldig å ha et STORT lerketre på gården ;-)

    Legger meg til som følger og kommer garantert tilbake til deg ;-)

    Klæm Vibeke

    SvarSlett
  2. Ingen følger - men kommer helt klart tilbake. Du er nå lagt til i bloggrollen på bengtgarden.com så blir det enkelt å følge den flotte bloggen din ;-)

    SvarSlett