onsdag 21. desember 2011

SISTE UKE FØR JUL OG EN ØNSKELISTE FRA HVIIT





I natt kom den første snøen til oss og det gjør jo såå mye for julestemningen...
De siste julegavene er handlet inn så nå er vi faktisk i rute, hvilket kjennes veldig bra!

Noe jeg derimot ikke tror jeg er helt i rute med er ønskelisten fra den finfine shoppen
Hviit,
men her er den alikevel (kanskje noen andre vil se den, de har jo såå mye fint :))

Vi ses snart og da skal jeg vise dere et fin fint jule hus!

Ha en god julekveld!


1 kommentar:

  1. å så koselig med svar :) jeg nyter, håper du gjør det samme :)
    Takk for tips, skal titte innom hviit og se på dem :) nydelig er jule kulene dine i alle fall! Kommer til å fortsette å følge deg! :)

    Utrolig fin ønskeliste fra hviit forresten, har meldt meg på der jeg også :)

    God jul!
    klem Mari

    SvarSlett